Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

SISTA LJUVA ÅREN

Av judi - 16 februari 2011 10:01

Tack min kärlek för att du finnas kvar i mitt liv 

du ser på mig och gråter Du tror att jag inte ser dina tårar

Men det gör jag Jag ser dig när du gråter  i det tysta .Du och jag Vi kan inte prata om min sjukdom För då gråter vi tillsammans Ja det har vi också gjort gråtit tillsammans Men vad nytta det till jo lite lättar det i bröstet men det förändrar ingenting

Du skojar till det ibland som den gången när du ringde och frågade mig hur dax jag skulle komma hem till dig ja då visste jag inte riktigt vem du var men nu vet jag Du mötte mig på vägen mitt i sommaren klädd i tomtedräkt och fråga Vad önskar fröken i Julklapp ?? 

 

En sång till dig från Mitt Hjärta till ditt Hjärta 


När nattens mörker falnar å stillar sig till ro Då kryper jag intill dig som så många gånger förrJag har en vän att älska å att dela livet med I från tårar och förtvivlan till att alltid vara gladAtt följa livet lagar var kanske ej så lätt Man fick glädjas åt det lilla och försöka handla rätt Men ofta fann jag styrkan i att ha en vän som du En vän som alltid tröstar när dagen blir för svår Så låt de sista ljuva åren bli de bästa i vårt liv Den lycka som vi känner låt den stanna livet ut Å när jag kommer fram till dagen då mitt hjärta slutar slå då ska du tänka på de stunder som var vackrast i vårt liv Din kind är märkt av tiden ej så len som då en gång Ditt hår har stänk av silver så märkt av tidens gång Men trots att vi förändrats finns ändå något kvar som tiden aldrig rår på Det är känslorna vi har

 

 
 
Skrivmoster

Skrivmoster

16 februari 2011 11:12

En hälsning och en tanke till dig! Råkade bara hamna här och har läst med många känslor som snurrat inom mig. Önskar dig en bra dag!

http://www.skrivmoster.bloggplatsen.se

judi

16 februari 2011 14:09

Tack för titten och för omtanken

 
birgitaoz

birgitaoz

16 februari 2011 11:25

Hej!
Jag tittar in och ser att du har en fin blogg, det var så fint skrivet. Jag läste lite i din blogg hur du har det. Men jag ser också att du har fin familj hos dig. Att kärlek är det viktigaste man kan få ta emot.

Många kramar till dig.
Tack för du gillade min blogg.

Birgitta Öz

http://birgittaoz.bloggplatsen.se

judi

16 februari 2011 14:08

Tack för titten ser att du själv har en fin blogg som jag tänker följa vet bara inte hur man länkar men jag skall nog klura ut det

 
Spanaren

Spanaren

16 februari 2011 12:43

Men så vackert och gripande text! Tack för ditt besök hos mig och jag tar mig friheten att länka till dig ... hoppas att det går bra? Ska nu titta lite vem du är osv. /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

judi

16 februari 2011 14:07

Helt ok tack för besöket på återseende

 
Floorballs

Floorballs

16 februari 2011 21:53

Tja!
Om du har ipnumret kan du gå in tex via länken på
min sida, den finns i det inlägget!
När du får tex en kommentar så står personens ip
markera kopiera och klistra in bara...!!!
Ha det bra!
//F

http://www.cashtips.se

judi

17 februari 2011 08:25

Tack för detta då är man inte så anonym som man tror

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av judi - 16 augusti 2023 22:50

Personer med amyotrofisk lateralskleros (ALS) som har ett mer aktivt medfödd immunförsvar - den del av immunsystemet som fungerar som ett första svar på hot - tenderar att ha snabbare sjukdomsprogression och sämre överlevnad, visade en studie av stor...

Av judi - 23 april 2023 22:07

Nu är det i startgroparna med nationella riktlinjer för ALS -sjuka.   Ett av målen med kunskapsstyrning är att identifiera och prioritera förbättringsområden tillsammans med patienten som en del av vardagen. Det gäller så väl i det enskilda m...

Av judi - 13 februari 2023 17:42

Nytt läkemedel är på gång att godkännas i EMA för ALS -sjuka i Europa.   Det finns ingen botande behandling mot ALS, och behandlingsalternativen för att bromsa sjukdomsförloppet är begränsade. I Sverige och övriga EU finns i dag bara en godkänd s...

Av judi - 7 februari 2023 18:16

Syfte Det övergripande syftet för registret är att göra ALS-sjukvården likvärdig och högkvalitativ och framförallt utvärderingsbar. Att etablera/öka samarbetet mellan samtliga svenska neurologiska universitetskliniker och gemensamt bygga upp en stru...

Av judi - 21 januari 2022 18:23

Neuro polisanmäler läkaren Staffan Bergström 21 januari 2022, Alfred Skogberg I dag polisanmäler organisationen Neuro läkaren Staffan Bergström. Detta efter att Bergström uttalat sig i en radiointervju om hur han överdoserat svårt cancersjuka kvin...


LIVET MED ALS

SPRÅK

Fråga mig

121 besvarade frågor

MENY

Sök i bloggen

ARKIV

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards