Alla inlägg den 5 april 2012

Av judi - 5 april 2012 06:30

WITH ALL I AM
 
 
Into your hand
I commit again
All I am
For you lord

You hold my world
In the palm of your hand
And I'm yours forever

Jesus I believe in you
Jesus I belong to you
You're the reason that I live
The reason that I sing
With all I am

I'll walk with you
Wherever you go
Through tears and joy
I'll trust in you

And I will live
In all of your ways and
Your promises forever
I will worship I will worship you forever

CHORUS




Nu när påsken snart är här så skulle jag vilja ta lite ledigt från min ALS  för en stund min kropp är till salu någon som vill byta över påsk så att jag kan gå på dans till Lasse Stefans på Påskafton

skicka ett meddelande om ni vill känna er lite stappliga .svaga sega över påsken lite seghet och ja lite förlamning Kropp bytes omedelbart .känslan är som en rejäl fylla du kan inte styra kroppen den gör inte som du vill förutom att man är helt klar i huvudet där finns ingen fylla bara i kroppen som man skulle vara dyngrak BYTES till dansanta ben med stilletklackar storlek 38..



LIVET MED ALS

SPRÅK

Fråga mig

121 besvarade frågor

MENY

Sök i bloggen

ARKIV

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards