Alla inlägg under november 2013

Av judi - 1 november 2013 19:45


Songwriters: ORBISON, ROY / LYNNE, JEFF / PETTY, TOM
Roy orbison

Every time I look into your lovely eyes,
I see a love that money just can't buy.
One look from you, I drift away.
I pray that you are here to stay.

Anything you want, you got it.
Anything you need, you got it.
Anything at all, you got it.
Baby!

Every time I hold you I begin to understand,
Everything about you tells me Im your man.
I live my life to be with you.
No one can do the things you do.
Anything you want, you got it.
Anything you need, you got it.
Anything at all, you got it.
Baby!
Anything you want
Anything you need
Anything at all

Im glad to give my love to you.
I know you feel the way I do.
Anything you want, you got it.
Anything you need, you got it.
Anything at all, you got it.
Baby!
Anything you want, you got it
Anything you need, you got it
Anything at all, you got it
Baby
Anything at all
Baby
You got it
Av judi - 1 november 2013 06:30

Dagarna går och jag med dom hösten har tagit ordentligt grepp om tiden med mörker och ja åter igen mörker jag blir alltid lite trött och nedstämd i november månad  och då blir det ännu viktigare att man tränar och håller igång så att de kropps egna endorfinerna får göra sitt för välbefinnandet  

Igår när jag var på min rehab träning så ramlade jag rakt på sjukgymnasten mina stavar bara for iväg det var blött på golvet eller så var det stavarna som var helt blöta i änden Vad vet ?

Hur som haver  jag föll rakt fram, rätt på sjukgymnasten.Vilken  tur att hon stod där annars hade jag ramlat i golvet med huvudet före,min kropp är som en potatis säck . 

Efteråt blev det svårt att träna men visst det gjorde jag men kände nog inte riktigt någon glädje över detta med träning .

Det blir alltid en massa tankar om ifall om att ? och vad händer nästa gång jag tappar balansen ?

 

Min sjukgymnast som jag har, Ann-Sofie försöker alltid att peppa mig med att jag skall träna hemma just för välbefinnandet  

Det är en snäll tanke men mitt liv med assistent är inte bara träning utan även praktiska sysslor   

efter alla hantverkare som har varit hos mig det har varit röj till förbannelse och smutsigt ,så det har städats mycket och mitt i detta gick handtaget till dammsugaren sönder ! 

Så vi har jagat efter ett nytt handtag till dammsugaren men den är över 10 år gammal så vi hittar ingen ? Jag får fundera ifall jag skall köpa en ny dammsugare .

 

Med annalkande helger  så blir det lite bråttom , hur snart är det inte advent och sedan jul . 

Men först skall vi ha Alla helgons helg nu på Lördag med minnes stund för alla våra avlidna när jag läste alla annonser om Gudstjänster föll tankarna till min Far som dog 1977 i Oktober bara 46 år gammal och min äldsta dotter som skulle blivit 19 år i Januari ifall hon levt ,deras minnen skall hedras i helgen  

Mest tänker jag på min Far och önskar att han fått se mina barn hans barnbarn, ja det är många tankar som går runt i huvudet om hur skulle livet varit i fall min far varit i Livet . 

Hösten är alltid tung av många anledningar . 


LIVET MED ALS

SPRÅK

Fråga mig

121 besvarade frågor

MENY

Sök i bloggen

ARKIV

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards