Alla inlägg under november 2016

Av judi - 30 november 2016 13:03

AIK mot ALS, på initiativ av Supportergruppen Ultras nord med anledning av älskade Mia Fältskogs bortgång. På en vecka riggade de en Swish insamling och aktiviteter på Norrmalmstorg i Stockholm i lördags, samt Tradera-auktion på tre av A-lagets matchtröjor ❤️ #aikmotals #fuckals #tillsammansmotals

Av judi - 30 november 2016 06:30

 

Av judi - 29 november 2016 16:11


Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain

If I see you next to never
How can we say forever

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all the times
That I thought would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now

Oh, can't you see it baby
You've got me going crazy

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance

Oh, can't you see it baby
You've got me going crazy

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you
Waiting for you
Songwriters: RICHARD MARX
Right Here Waiting lyrics © BMG RIGHTS MANAGEMENT US, LLC
Av judi - 28 november 2016 19:20

DENNA FILM HANDLAR OM BIRGER BERGMANN-JEPPESEN OCH HANS LIV SOM ALS-SJUK-ELLER SOM HAN SJÄLV SÄGER

MITT LYCKLIGA LIV SOM GRÖNSAK

 

Av judi - 28 november 2016 06:30

ALS Association och Prize4Life tillkännager fem finalisterna för $ 400K Hjälpmedels Utmaningen

Washington, D.C (22 november 2016) - November 22, meddelade 2016The ALS Association och Prize4Life  de fem finalisterna för ALS Hjälpmedels  utmaningen, ett $ 400.000 priset för utvecklingen av flexibla, tillgänglig teknik för att hjälpa människor med ALS kommunicera med lätthet. Vinnaren av utmaningen kommer att väljas i Dublin, Irland, på måndag 5 december vid International Symposium av ALS / MND.

 

Hittat Här

http://www.alsa.org/news/media/press-releases/assist-tech-finalists-112216.html

Av judi - 27 november 2016 06:30

 

Av judi - 26 november 2016 20:24

 

Av judi - 26 november 2016 14:19

1. Hej hur har du det ? 

 

2. Bra, jag mår bra men min kropp hänger inte med riktigt som tur är har förlamningen inte blivit sämre  Kan fortfarande röra på kroppen  

2. Kul och se dig hur har du det, Vad gör du nu för tiden ? 

 

1. Jobbar som vanligt, min förkylning är snart bra, har lite hosta kvar. Men det är inget jämfört med vad du har !  

 

2. Just nu mår jag bra  Jag kan röra på kroppen även om den är tung. Jag tränar för att kunna leva med ALS och  må bra I min ALS . 

-Jag frågar : du har rivmärken på armen  

 

1. ÅÅÅÅÅhh jag har köpt en katt det är rätt så ensamt annars, ja den rivs, men det är en baggis, inget att klaga över emot dina besvär !

 

2. JAG Mår BRA ? Tänker efter ,känner efter ,eller gör jag inte det ? Åter igen påmind om det oundvikliga JAG HAR ALS ! 


LIVET MED ALS

SPRÅK

Fråga mig

121 besvarade frågor

MENY

Sök i bloggen

ARKIV

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards